Jag vill ha en ALPACKA!!!

Idag har vart en väldigt intressant dag. Jag, Linus, Li o Svärmor åkte ut till Riddersberg strax innan Tenhult för att kolla på en Alpacka utställning. Vet ni hur söta de är lr?



En tjej som gick runt med sin Alpacka PIP. =)



Fnaskis blev lite rädd för alla de stora djuren så han fick vara i mattes famn. Han skötte sig riktigt duktigt idag o både matte o husse blev yber stolta över honom. =) Det var så många människor som kom fram med o ville klappa honom o sa att han var så söt o fin. Så han var glad över att få så mycket uppmärksamhet. =)



Så söt!



Haha de ser lite roliga ut. Dessa två var mina favoriter. Här står de o tittar på Putte. =P


Jag vill ha! =)

Jessi

Kommentarer
Postat av: Seb

VAD är det där för något? Är det meningen att man ska tillaga dom eller är det några nya moderna hundar..?

2011-03-28 @ 16:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback