Gör man så?

Alltså det finns folk till allt. Vi har en familj som bor under oss som varken jag, Linus eller Putte tycker om. De är somalier och VÄLDIGT speciella. Jag tycker inte somalier om jag ska vara ärlig. Iaf jag sitter i köket och läser reklam så ser jag utanför att Mamman kommer med båda barnen till den pyttelilla lekparken vi har här utanför. Hon parkerar vagnen med den minsta och den lite större springer runt runt runt. Sen går hon in i lägenheten o lämnar båda ungarna där.

Efter en fem minuter så går den större ungen in men den lilla är kvar där.



Nu har ungen setat där MINST 20 minuter o den skriker o skriker. Men ingen mamma kommer..


Gör man så?


Jessi

Kommentarer
Postat av: Linda

Men herregud! Äre sant? Vilka idioter! Hade blivit helt galen och ringt alla barnomhändertagare i telefonkartalogen! Grr!

2011-03-28 @ 18:48:28
URL: http://lindakeranen.blogg.se/
Postat av: maria

Usch, barnmisshandel enligt mig, ring soc och anmäl!

2011-03-29 @ 11:40:44
URL: http://finamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback