Garage på plats!

Idag åkte vi ut strax efter 11 tiden. De hade då arbetat i ca 3 timmar och på de tre timmarna hade de fått upp garaget. De arbetar imponerande snabbt.



Här står jag i dörröppningen till tvättstugan o tar kort.



Dörren där är ingången till tvättstugan. =)



Självklart dubbelgarage. Det hade inte funkat med ett enkelt. Vilket tjaffs det hade blivit om vems bil som ska stå i garaget. Hahahaha.



Baksidan av garaget samt vinkeln. =)

Det var alltför idag. Som det ser ut just nu kommer vi inte åka ut dig förens på torsdag. Åker vi ut innan så lägger jag ju ut nya bilder, annars får ni vänta lite till. =)

Nu ska jag o mina vildar till djur gå o få oss lite sömn. Imorrn får vi finbesök av Martina. =)

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback