Freak On A Leash.

Köpte en ny skiva häromdagen, jag brukar ha för vana att köpa mig en ny skiva varje gång jag får lön. Finns ju EN DEL att välja på inne på mediamarkts Alternative hylla. Denna gång blev det Korn - Greatest Hits Vol. 1. En av de bättre jag köpt på länge faktiskt. Jag tänkte köpa en Slipknot skiva, men den jag ville ha fanns inte.

Just nu spelas Freak On A Leash, en av mina favoritlåtar med Korn. Jag har många favoriter. =P  Jag o Linus har haft en fullspäckad dag. Vi har vart iväg o flängt heeela dagen. Bla har vi köpt en ny Kyl, Frys, Diskmaskin, Tvättmaskin o Torktumlare. Även Spishäll, Ugn, Micro o Fläktkåpa är beställt. Skönt att ha det gjort faktiskt. Sen har vi skruvat ner vår badrumshylla, Mariana ska köpa den utav oss så vi ska dit imorrn o fixa det samt äta finmiddag.

Så nu har vi satt oss i soffan med en varsin öl, godisskålen och ska slå på en film.. Vilken dag!


Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback