En liten huspaus.

Ja nu kommer jag göra er besvikna, men det kommer nog inte komma upp så många fler husbilder förens nästa vecka. För att bygglaget åkte hem redan igår och kommer inte tillbaks förens på måndag igen. De hade ett annat hus att resa med. Så det kommer inte hända så mycket där ute nu. Jag o Linus ska ut dit nu i helgen o städa bort lite bråte o plast så det är borta tills på måndag. Kan hända att jag tar några fler bilder då.

Så ní får vänta med spänning tills nästa vecka! =P


Jessi


Kommentarer
Postat av: Tina

Det ser verkligen fint ut! ((: Blir så avundsjuk. haha. Häftigt att dom kan smälla upp huset sådär på "en dag". (: går in här och kikar varje dag om det hänt nåt.. haha. svårt o kommentera ibland bara när jag läser bloggen från mobilen.



Måste bara fråga vad ni kommer få för månadskostand i ert hus? Vi var hos banken förra veckan, och hon räknade ut en månadskostnad på 15000. O: Tycker det känns lite väl mycket.. men då räknade hon med en ränta på 5% tror jag.. Men vår säljare på eksjöhus tyckte också 15 lät mycket..

2011-03-03 @ 21:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback