En bra start på dagen.

Sitter just nu vid frukostbordet själv med datorn o tittar ut på det fina vädret. Kommer säkert vara fint väder hela helgen bara för att jag ska jobba hela dagarna o kvällarna.



Min frukost består oftast av en actimel, två knäckemackor o yoggi. Den består ju inte oftast av jordgubbar som jag har i min yoggi idag. Men jisses vad gott det är. Både jag och Linus är väldigt måna om vad vi äter till frukost. Mycket fibrer ska det vara så man får en bra start på dagen och orkar.

Sen om jag hinner mellan 14-16 när jag har rast från jobbet ska jag skriva ett fint litet inlägg till kommunen. För visste ni att kommunen läser min blogg? Jo men visst det gör dom, sen är de så otroligt duktiga på att lägga näsan i blöt och gnälla när de faktiskt inte vet fakta. Än en gång har de fel och vi har rätt. Jag ska förklara för kommunen varför de har fel och vilka plantor de faktiskt är. De tror att vi inte har koll på läget, men nu är det faktiskt fallet att vi har det och att vi vet vad vi gör.

Mer om det sen. Nu måste jag sticka till jobbet.

Jessi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback