Bygglaget har åkt hem.

Imorse vid 9 åkte jag ut en sväng till huset innan jag skulle börja jobba vid 10. Jag skulle lämna över en sak till bygglaget innan de åkte hem. När jag kom in i huset så såg det ut så här:



Golv och taklister är på plats. =)



Det är så fint. =)

Nu har alltså bygglaget gjort sitt ute i huset. Så nu är det bara målaren som ska komma och tapetsera o måla, sen är det färdigt. =) Eller ja, färdigt o färdigt vi har ju sagt ifrån golv i sovrummen o sen är det massa annat som ska göras. Men IDAG är det exakt två veckor kvar tills slutbesiktningen. =D

Alltså är det bara 2 veckor kvar innan vi får gå in o jobba själva, Det ser faktiskt både jag och Linus fram emot jättemycket. Och sen är det inte heller så långt kvar tll flytten. =D

Vad tycker ni? =)


Jessi

Kommentarer
Postat av: Tina

ååh!! Ser jättefint ut!! Måste kännas skitkul! ((:

2011-03-17 @ 22:43:10
Postat av: p!!!

det är ju såå fiint!!! :) där kommer ni trivas!!! kommer bli hur j-vla snyggt som helst när allt är klart! :) Yeeey!!! <3

2011-03-18 @ 08:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback