Natti Natti

Nu blev det sent för mig o Fnaskis. Linus har sin jobbarnatt idag så det är bara vi två. Vi har haft en lugn o skön kväll, jag kom iof hem vid halv 11 så det var ju näst intill natt. Men nu har vi bäddat rent med våra fina nya lakan o påslakan.



Visst är de fina? Haha allt går i svart o vitt. Putte har redan lagt sig på min sida som vanligt. Vi har den diskussionen varje kväll, men ändå lägger han sig på min sida. Han är lite sur på mig nu. Jag hade köpt två nya studsbollar till honom när jag var iväg och handlade. (han ÄLSKAR studsbollar.) Och dum som jag var gav jag dom till honom nu innan läggdags.

Men sovrummet är en studsbollefri zon och han får inte ha dom här inne. Så nu är han bitter för att de nya roliga bollarna ligger ute i vardagsrummet och bara väntar att bli lekta med.



Nu ligger han o snuttar på sin jäkla ko, men han springer iväg o hämtar en boll när det gått en stund och han tror jag glömt det. Jisses alltså, ett stort misstag. =P

Ne nu ska vi sova, försöka iaf. Imorrn väntar en jättelång dag. Vet inte hur jag ska pussla ihop den än bara.

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback