Näst sista mässan.

Ja denna gång är det den näst sista mässan för denna säsong innan Elmia slår igen portarna för sommaren. Och denna gång är det jakt&fiske. Jag måste säga att det är himlans roligt folk och igår så kom det gäster o blev överlyckliga för att jag jobbade kvar i år med. Haha ja det är ju kul att man gör ett starkt intryck och att folk kommer ihåg en. Speciellt eftersom att denna mässa bara är vartannat år med. =)

O när det är mässa så har jag ju mina rövpass, inget undantag denna gång heller. Jag jobbar nu 5 dagar på raken. 2 avklarade, inget speciellt så, förutom att vi sprang så vi svettades som grisar igår. Men det är idag de jobbiga dagarna börjar. Nu har jag tre dagar kvar innan ledighet, tre dubbeldagar.....Idag jobbar jag 10-16 på Elmia, sen är det bara att gå över gatan för nästa pass är mellan 17-00,30.

Tror jag kommer vara rätt trött på söndag.. Nee nu ska jag sticka iväg till alla jägare. Ha en bra helg!


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback