Måla lr inte måla?

Idag är det fint väder här ute i byn, men väldigt många moln på hilmen så jag vet inte riktigt om vi vågar oss på att måla idag.... Regnade ju som tusan igår. var iof rätt skönt för vi tog en slappar dag hemma, och det kan jag säga att det var länge sen vi gjorde. Det blev en vårda oss själva dag. Linus passade på o klippa o raka sig, jag fixade lite naglar o slängde i färg i håret o vi körde pälsvård på Putte. Det behövdes verkligen på Putte eftersom att han var helt oljig o hade färg över halva sig.



Svart fick det bli igen. Jag älskar mitt svarta.

Vi passade även på att göra finmiddag igår.


potatisgratäng o kött. Det kan vi bara äta när det är dåligt väder, alldeles för tung mat att äta när det är 30 grader o sol ute. Det var super gott.



Så här ser det ut när Husse tar fram kött o ska börja rensa. Alla djuren sitter snällt nedanför o piper. hahahaha!


Ne nu ska jag väcka min sambo så ska vi se vad denna dag bjuder på. Btw kom på igår att det bara är en vecka kvar till midsommar. Vilken panik jag fick....Har hur mycket som helst jag måste göra... =S

Vad ska ni göra på midsommar?

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback