Gästrummet.

Nu har vi tagit tag i gästrummet, och det börjar bli riktigt fint. Jag trivs faktiskt bättre där inne än i vårt sovrum så Linus lär väl hitta mig där inne de nätter det är trångt i sängen o både hund o husse snarkar. =P

Det är långt ifrån färdigt, men jag tänkte lägga upp lite bilder o visa hur långt vi kommit. =)



Jag började med min MJ målning. =D



Där är han klar. Visst blev det snyggt? Jag är så sjukt nöjd över den och det är så himlans snyggt i rummet. Till och med Linus som var superskeptisk tyckte det var skitsnyggt. Vi har ju ett varsitt rum som vi får göra vad vi vill me. =)

Idag har jag även skruvat ihop en byrå. Jisses vad jag är trött på att skruva ikea möbler. Men nu är alla möbelkartonger som vi haft upp-packade och upp-skruvade. Så nu ser det ut så här.



Detta har kommit på plats hittills.



Jag tycker det blir superfint.

Det som saknas är lister till krypluckan (ni ser fyrkanten på golvet.), rullgardin, överkast (täcket är i tvättmaskinen.), En väggdekal som jag beställt, två tavellister som linus får hjälpa mig med o nattdukshylla. Sen är jag nog rätt nöjd med det rummet. Så mysigt det kommer bli!! =D Jag tog ju bilderna nu på kvällen så det som inte syns är att mattan plus ljuslyktorna är lila, så det rummet kommer ha lila som brytfärg.

Och det känns himlans bra att om man får nattgäster så har de en riktigt säng och ett sovrum att sova i. =)


vad tycker ni?


Jessi

Kommentarer
Postat av: Catrin

Skit läckert =)

2011-06-15 @ 15:49:57
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback