BLÄ

Vilket jäkla skitväder det ska vara idag då. Det blir en stor tumme ner för det.



Denna charmanta snygga bild på mig själv bjuder jag på. Sitter här i morgonrocken i soffan o kollar tigers film som går på femman. Så som jag ser ut på bilden, känner jag mig. BLÄ. Vill egentligen bara gå o lägga mig i sängen igen o dra täcket över huvudet. Detta skitväder sabbar alla mina planer för denna dag.

Har även väntat på att det ska regna lite mindre så man kan gå ut med den fyrbenta saken, men neee, det slutar inte vräka ner. Varken jag eller Putte är så förtjusta i att gå ut när det är sånt här väder, men han måste ju fortfarande göra sitt behov. Varför har ingen uppfunnit hundlådor? Jag ska börja uppfinna tror jag.. Börjar med en hundlåda genast!!


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback