Så här gör ni.

Ja jag har luskat ut hur man bloggar från sin iphone. Det lättaste hade ju vart om blogg.se kunde skaffa en app man kunde ladda ner,men nu finns ju inte det så då får man göra så här:

* Logga in på ditt bloggkonto och kontrollera/ange "Mobilnummer" i funktionen på Mitt_konto > Inställningar.

Man får sen ett sms till telefonen med en verifieringskod som man ska fylla i där man skriver sitt telefonnr. Sen är det bara börja mobilblogga. Och det gör man inte genom att gå in på blogg.se och skriva ett inlägg där utan du skriver ett inlägg på din mobil, som ett vanligt sms. Och vill man lägga upp bild så är det bara som ett vanligt MMS. Sen skickar man det till nr: 0730-121 163.

Då kommer det du skickat iväg som ett sms upp som ett inlägg på din blogg. kruxet är att man får betala för det som ett vanligt sms lr mms. 

Jag hoppas att jag kunde vara till hjälp, och sen hoppas jag även att blogg.se fixar en app snart!

Ne nu måste jag göra mig iordning o ut me hunden innan jag börjar jobba. Bara idag och imorrn kvar sen ledig i två veckor!! Ska bli så skönt!!

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback