Provisorisk uteplats..

Det jag tyckt vart mest jobbigt med att bo i hus denna årstid är att inte ha en gräsmatta eller uteplats att gå o sätta sig på. Min mor o Grundis kom förbi nån vecka sen o då hade de med sig gamla utemöbler som de skulle slänga.

Så idag när det var så fint väder ville jag sitta ute. Så med lite plastmattor som Sebbe fixat o gamla utemöbler kan man fixa en liten uteplats.



Haha blir så fina bilder när folk inte är beredda på det. Så vi alla (till och med Putte) åt frukost ute i solen o värmen. Sen blir det ju apvarmt i vinkeln eftersom att det är vindstilla. Men nu kan vi sitta ute iaf o det är helt underbart. =)

Ne nu ska jag o kissarna sätta på lite musik o  städa lite, Linus o Putte är ute hos hans morfar. Imorrn får vi besök av min Kusin Lasse & Anna. Ska bli superkul! Hoppas på bra väder så vi kan vara ute o grilla. =P


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback