Målning av garage.

Jag har åtagit mig målningen av garaget. Linus fortsätter utomhus, men vi vill gärna bli färdiga med garaget innan vintern så då tog jag på mig det.


Brunt o fult var det innan, men det blir fint med vitt.

'

Nu har jag kommit så långt att jag spacklat och målat alla väggar 2ggr. Nu ska jag bara spackla taket o måla två gånger där med. Sen vill jag hitta ett snyggt motiv o slänga upp på en av väggarna där med. Men garagemotvi var inte lika lätt att hitta. Jag var inne på skiftnycklar i olika storlekar men jag får se om jag hittar nåt annat lite coolare. =P

Länge sen jag slängde in en ego bild här. Köpte en vit tröja för nån vecka sen, o jag kan säga att jag köper inte många vita plagg. Men sommartid kan de va fint.



Där ser ni ett av mina Laila Bagge halsband med, ett av mina favorithalsband faktiskt. Börjar få till en samling nu och jag hoppas jag får fler i present när jag fyller om ca 1 mån. =P

Nee Fnaskis står o trampar här nu med kossan i munnen o vill att vi ska gå o lägga oss. Jag är rätt trött så jag ska nog göra det o hoppas på att man kan somna inom de närmsta 2 timmarna iaf.

Natti Natti

Jessi


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för kommentaren i min blogg! :) Då får jag leta reda på en sån förpackning och se om jag gillar det. Med tanke på att pris skillnaden mellan den du tipsar om och den jag har nu är enorm så hoppas jag ju helt klart att ditt tips är bra. :)

2011-07-27 @ 10:51:46
URL: http://aderia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback