Leeedig!!!

Weeeei nu har min minisemester på två veckor börjat!! Ska bli så himla skönt. Linus börjar sin 4,5 veckor långa semester imorrn, så han tyckte det var lite surt att gå till jobbet när jag var hemma. Men jag har inget emot lite ensamtid med Fnaskis. Det är jättefint väder ute och jag har blandat mig en god drink som jag tänkte att jag skulle gå ut o sätta mig med, o fortsätta läsa på Bingos bok.



Jag älskar likör 43, fast inte med mjölk som de flesta drinker o blandar med. Utan med citron, kanel o sprite. Mucho mucho gott. Gillar ni den likören o alla ingredienser tycker jag verkligen ni ska testa det. =P

Ne nu ska jag o fnaskis ut på vår "altan".


Jessi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback