Iron Maiden Ullevi 1 juli!

Ja som de flesta sett på min FB så var vi nere i Göteborg i fredags. Mer exakt Ullevi för att se Iron Maiden. =D
vi åkte från hemifrån oss runt 8-tiden på morgonen. Vi åkte o tankade o hämtade upp Li, sen for vi neråt. Väl nere mötte vi upp Gustav o började knata mot Ullevi. vi anlände till kön vid ca 10.30 och på ena sidan fanns en mindre inhägnad. Där släppte de enbart in 500 pers och de 500 personerna var garanterade band och att få komma in i första sektionen. Asnajs!!

Det var ju där vi ville hamna! För blir det för jobbigt så kan man gå bak och fortfarande ha grymma platser! Konserten var bra, men det märks att de börjar bli gamla. Det var liksom inte riktigt samma som det har vart på de andra konserterna. Men Maiden är alltid Maiden och det var ju fortfarande drag! Det mest suta var att min kamera gick ju sönder midsommar, så jag fick försöka ta kort med min skitkassa mobil. Och det kan jag säga är inte lätt när alla hoppar som galningar. =P Men jag ska lägga upp de bilder som går att se nåt på. Lägger upp i miniatyrer, bara klicka på dem så blir de större.

                       


                  

            

                



Och for the record, så kändes det jäkligt bra att vara nr 369 utav 56 245 pers!!! Sa ju att jag skulle hamna där fram!!! =)

sitter nu framför svt 2 o kollar live sändningen från Ullevi o The Big 4. Anthrax har precis spelat, nu är det Megadeth, Slayer o Metallica kvar!! De fyra största inom trash-metal!!! synd bara på så tråkiga reportrar!!

whoop whoop!!!

Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback