Det är inte lätt att heta Putte.

Speciellt inte när bilen får tag på en leksak och åker iväg med.



Bilen har hans orangea grisboll. Inte populärt. han blev väldigt arg på bilen.

Min plan idag var att jag just nu skulle vara på väg in till stan för att hämta min kamera som elgiganten lagat. Snabba puckar. MEN jag måste ju ha med mina garanti o försäkringspapper.... Jag hade dem då för ca en vecka sen när jag lämnade in den, o sen la jag dem i en matkasse i bilen. Nu hittar jag inte papprena någonstans och jag misstänker att min sambo vart duktig och lagt dem på "ett bra ställe".

Men han ligger o sover nu efter nattens jobb så jag får vänta tills han vaknar... Jag försökte väcka honom och fråga men han tittade bara på mig som om jag vore nån från yttre rymden så det var dött lopp.


Har ni med era "bra ställen" o sen kommer man inte ihåg vart det där "bra stället" var någonstans?


Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback