wwooohoo!

Jag började dagen med ett par längder i simbassängen. Riktigt skönt, fast nåt jag tycker är fruktansvärt äckligt är folk som "snyter" sig i vattnet. Bara blåser ut allt de har i näsan. Idag var de en kvinna som gjorde det och jag hade oturen att se vad som kom ut. Jag fick verkligen kämpa för att inte spy i vattnet. Jag är ju rätt äckel-magad när det gäller lite sånt. Så jag fräste bara "TREVLIGT" åt henne och sen gick jag upp ur vattnet. Som tur var, var jag nästan klar.

Vid ett tiden så åkte vi ut till gränna och hälsade på svärfar. Vi var där några timmar innan vi begav oss in mot stan igen. När vi satt i bilen så ringde Erika från Älvsbyhus och gav oss lite rolig information. Den 1 Mars kommer husleveransen. Så kl 7 på morgonen kommer vi stå där ute och se när alla lastbilar kommer med vårat hus!! Så skoj!! O den 30 Mars är det inflyttning!! woho! Men vi kommer flytta in senare. Vi har sagt upp lägenheten till 1maj så att vi hinner tapetsera, lägga golv, kakla o bygga om badrum innan vi flyttar in.


Nu går det fort!


Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback