Voff Voff!

Jag vill ha en hund, och jag tror jag kommer skaffa en framöver när vi bott in oss i huset ett tag. Kollar på blocket varje dag. =P Finns många sötingar som tex denna:



Den här lägger jag väl mest upp för min mor. Hon säger att hon ska ha en hel hop med mopsar. Haha. Jag tycker de är rätt söta faktiskt och skulle egentligen vilja ha en sån här hund:



En lite bulldog. Haha de är verkligen ful-söta. Jag tycker de är hel coola. Men de är ju lite av problemhundar. Kanske när jag blir gammal o är lika skrynklig som hunden. =P



Men om vi skaffar en hund så kommer det bli en liten jack russel till att börja med. Jag gillar de hundarna. Linus med. =P Jag har alltid sagt att jag inte vill ha småhundar, men de gillar jag faktiskt.


Vad skulle ni vilja ha för hundras, eller vad har ni för hundras?


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback