SOA.

Sitter o kollar Scorpion King 2. Den suger och effekterna är asdåliga. Men det finns inte mkt annat vettigt att se. Finns aldrig nåt vettigt att se på tv nuförtiden. Iaf jag satt här o kollade filmen o jag har ju rätt hög volym på med tanke på att jag hör så dåligt. Men så förut tyckte jag att jag hörde nåt riktigt riktigt svagt läte. Men jag kunde inte koppla vad det var för läte eller vart det kom ifrån för att det var så svagt.

Sen gick jag på toa och då hörde jag det lätet igen, då hörde jag att det var en katt. Så jag gick till Linus jobbargarderob och öppnade den. Då satt Fling där inne vettskrämd o skrek. Stackars min lilla kisse!! Då hade Linus inte tittat i garderoben innan han stängde den när han gick till jobbet strax innan 5! Så 5,5 timme har hon setat instängd där. Och jag har inte reflekterat över att hon inte var i närheten heller då hon är expert på att gå o lägga sig nånstans o ligga där i timmar. Så hon har fått lite tonfisk nu och så sitter vi o gosar. =)

Sen är båda min katter så att de inte jamar när de blir instängda nånstans. Förutom nu då, men det är nog första gången jag hör Fling jama när hon blir instängd. Lite konstigt egentligen. Ni som har katter, gör era katter det?


Ne ska kolla färdigt på skitfilmen. Snart kommer Linus hem på rast o vi ska kolla ett avsnitt Sons of Anarchy. En av de bästa serier jag sett faktiskt.



Vi har många serier o se nu efter jul. Vi har Supernatural, CSI, Familjen Macahan, Vampire Diaries, Desperate Housewives o Sons Of Anarchy.


Jessi



Kommentarer
Postat av: Catrin

haha det där händer nicke och nibbla också. Nicke brukar hoppa upp i handuksskåpet i badrummet med dubbeldörrar. Och lägger han sig då bakom den stängda dörren och man stänger den som är öppen, ja då blir han instängd =)

Eller om de är på balkongen(inglasad) och man stänger för att åka och handla.. haha stackars katter

2011-01-06 @ 11:00:25
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback