Sandra Lundgren.

Sandra skrev för ett tag sen i en kommentar att hon tyckte jag skulle skriva mer om henne, så jag ska tillägna henne ett helt inlägg. =) Hon är min absolut äldsta vän och vi har vart kompisar sen blöjornas tid som vi brukar säga. Vi har umgåtts hela livet, i tonåren gled vi ifrån varandra lite, men vi har alltid hittat tillbaks till varandra.

Vi har vart med om så otroligt mycket ihop, både bra och dåligt. Oftast hittade vi på en massa bus och det resulterade i att jag (oftast) blev skadad och Sandra stod o skrattade. Hon har en enorm skadeglädje och även om jag skulle ramla o bryta armen så skulle hon skratta. =P

Men det är därför jag tycker om henne, för hon är alltid sig själv i alla lägen och gör sig aldrig till för någon. Hon kör sitt eget race och skiter i vad alla andra tycker. Hon kämpar för det hon tror på och låter aldrig någon trampa ner på henne eller hennes närmaste. Det finns nog inget jag inte skulle göra för henne och Alicia. Det spelar ingen roll vad hon skulle be mig om, för jag vet att hon skulle göra desamma för mig.

Det spelar ingen roll hur lång tid det tar mellan gångerna vi träffas, eller hur sällan vi pratar. Jag vet att hon finns där så som jag finns för henne. Och kommer alltid göra.

Det är äkta vänskap.




Love u guys!!! <3 <3


Jessi

Kommentarer
Postat av: Sandra!

Åååhhhhh!! vad sööt du e!!!!

Vart ju nästan lite tårögd nu =D

Du är bäääst & jag älskar dig min blöjis!

2011-01-26 @ 09:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback