Sälja, Köpa. =)

Det känns som att allt jag gör nuförtiden handlar om att göra affärer, antingen sälja eller köpa. Jag har lagt ut sängstomme plus två nattduksbord, två byråer, barbord, micro o badrumsskåp för försäljning. Först la jag faktiskt ut det på FB. Man vet ju inte om det är nån som behöver lite möbler. Och det är ju fina möbler så jag vill ju helst försöka få det sålt innan jag skänker bort det till Erikshjälpen lr nåt.

Sen gjorde jag en bra affär häromdagen. Jag har ju pratat om mitt svedbergs joy som jag vill ha. För er som glömt bort hur det ser ut så kan jag lägga upp en bild än en gång.



Här är det och det är MITT!! Badrummet kommer bli grymt snyggt. =) Iaf detta har vart snordyrt (eller det var det iof nu me) det har legat på ca 54.00.- för underskåpen, blandarna, spegel, högskåpet o belysningen. De hade sänkt priset med en ca 15.000:- när vi var där för två veckor sen. Vi åkte tillbaks nu i veckan och de hade fortfarande inte fått det sålt. Så jag lyckades pruta ner det ytterligare 7.000:- och vips så blev det mitt. =)

Vi har vart väldigt duktiga när det gäller budgeten så vi ligger rätt mkt plus. Och det är jag glad för. för annars hade jag inte kunnat köpa detta. Och nu vet jag att jag får kvalite me. LOVE IT!

Idag var vi nere på biltema med, vi och resten av Jönköping ungefär. =P Jag hade sett billiga transportburar till Kissarna så de fick en varsin ny.



De gillade burarna =P. Jag har skrivit namn på burarna och det var så kul att rätt katt gick in i rätt bur. De får stå framme nu tills vi flyttar så kissarna vänjer sig vid dom. Den andra vi har är STOR som ett hus, otymplig o bära, i tyg (nerkissad) och luktar veterinär. Så jag ville ha två små. Lättare med om man bara måste åka med en till veterinären. Så söta mina små hjärtan. <3


Jessi



Kommentarer
Postat av: Seb

ÄNTLIGEN två burar till dom asociala kräken!

2011-01-31 @ 00:39:20
Postat av: Catrin

Grattis till badrumsskåpet då får man säga ;)

Vilken jäkla röta och vilket sinne för ekonomi !haha

2011-01-31 @ 10:36:22
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback