Projekt Rensning.

Igår var dagen väldigt lång tyckte jag. Men det är rätt skönt med sånna dagar, känns som att man hinner få så mkt gjort. På dagen så åkte vi ut till Linus morfar som fyllde 88 år. Han blev himla glad när vi kom ut. =) Speciellt då jag hade putte med mig osså. Putte blir lika lycklig varje gång man åker ut dit.



Putte vill helst att man ska kasta hans boll så han får springa, springa o springa. Han är så lycklig där ute, så när man väl ska hem och få in han i bilen igen så får man kämpa lite o sen surar han hela vägen hem. =P
Putte är Lisas och Andreas hund, Men jag har inget emot att låna han ibland och avlasta dom. Det är ju så skoj med djur! =D Jag vill skaffa hund när vi flyttar ut till huset. Perfekt där ju. Batman ska den heta..

Sen när vi kom hem så började vi rota i lite garderober. Vi har ju skitmycket garderober för att vara lägenhet. 9 stora, 6 små o ett stort förråd man kan gå in i. Plus vindsförråd. O de e fulla allihopa. Så vi påbörjade projekt rensning. För i februari sätter de igång med markarbetet o då kommer vi få att göra. O helt plötsligt kommer vi stå där med flyttlasset.

Så det kan vara skönt att ha allt rensat så slipper man det sen när man har fullt upp.



Detta är från en garderob.....Såg ut som kriget där inne. Men vi har vart med allt som ska slängas till sortergården idag. Jag kör ju No mercy rensning. Allt som inte användts på ett halvår ryker. O Linus vill spara på ALLT. För att det "kan vara bra att ha". Men jag har inte plats för sånna saker i huset sen. Jag vill inte ha massa skit. Linus har det inte lätt inte.

Förresten, 6 dagar idag utan ciggaretter. =D Det har gått förvånansvärt bra, både för mig o Linus. Visst e vi duktiga? Fast han slutade lite tidigare än mig så han har väl 3 dagar mer tror jag. =)


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback