Nya Mubler.

Anledningen till att jag skriver Mubler är för att mobba Linus lite. Han skrev fel en gång för länge sen o sen dess har jag mobbat honom. =P

Det börjar bli en del kartonger i vårt tredje rum nu. Vi har köpt lite nytt som vi ska ha i huset sen. O det är ju helt onödigt att packa upp allt nu för att sen skruva isär det. Bla sängstomme till vår säng och till gästsängen som vi ska ha. Så nu när ni som brukar sova över kommer för att sova över så får ni sova i en riktig säng o inte den stora madrassen vi har. =P Låter bra va?

Vi gjorde riktigt bra kap på sängstommarna, det var de vi hade tittat ut sen innan, o nu reade de ut dom för halva priset. Blev några tusenlappar sparade där. =) Det gillar vi. Vi kommer nog köpa det mesta nytt. Det som vi ska ha med oss till huset är väl soffan, den vita skänken o tv bänken i möbelväg. Resten Ryker!!!!

Soffan vill jag byta ut sen för jag tror inte denna kommer passa i huset men det får bli ett senare projekt. Man kan inte köpa allt på en gång. Även om vi kommer köpa mycket. Det gäller att spara, spara, spara o spara. Det är vi faktiskt väldigt duktiga på. Jag har verkligen inrett hela huset i huvudet. Det är så himlans skoj. Det svåra blir vårt kontor/musikrum. Jag ska inreda det Heavy Metal o det ska enbart ha med musik att göra där inne. Jag vet precis hur jag vill att det ska se ut, Men en del saker kommer vara VÄLDIGT svåra att få tag på. Hm.. det tar nog tid. Men det kommer bli coolt.

Sen en sak jag vill ha som Linda hade fått i julklapp och lagt ut på sin blogg är:



Fan vilket coolt knivställ. Det kommer göra sig snyggt i mitt kök. =)
Vi kommer nog ha en del udda saker, vi båda är ju lite makabra. hahaha. Helst skulle jag vilja ha ett Nightmare before chirstmas rum. Ett rum med bara Tim Burton saker. Min nästa tattto (efter de två jag ska göra den 26) kommer bli Jack Skellington.. I love! 


Undrar hur våra barn kommer bli? Hahaha!!!


Jessi


Kommentarer
Postat av: Catrin

Kul å kunna möblera och inreda ett helt hus sen... =) Vill se en massa bilder sen när ni börjar komma i ordning =)

2011-01-09 @ 13:42:39
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Saaaaaandra!

Pax för soffan!! Hahahahaha =D=D=D=D=D=D

Längtar tills ni får klart,e jätte nyfiken, och ni har sjukt bra stil så de kommer bli as snyggt Garanterat!

2011-01-09 @ 17:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback