Nackdelen med flygplatser.

Har ni med snöoväder idag? Jag vill inte ha mer snö nu, nu längtar jag faktiskt till våren o Huset. =) Jag avundas mamma o syster som just nu sitter i miami o solar o badar. Jäkla svin. =P De åkte på Nyårsafton ner dit och ska stanna månaden ut.

Men när de kommer fram och ska hämta sitt bagage så var syrrans bagage inte med. Då hade de puckona som jobbat på arlanda inte fått med hennes väska på flyget så den var kvar där uppe. Hon var ju lagom irriterad, o det hade jag med vart. De fick tag på arlanda som sa att de skulle få väskan inom ett dygn. Jättebra tänkte dom.

Hon har fortfarande inte fått sin väska och nu är det ingen som vet var den är nånstans. Hur kan man inte veta vart den är? Nån på den där jävla flygplatsen måste väl ha tagit hand om den? Visst det är surt att inte ha sina kläder o allt man har med sig.

Men det är så att Cenitha har sin livsviktiga medicin där i som hon måste ta dagligen. Hon fick inte ta den i handbagaget så hon stoppade den i sin resväska. Hon får gå MAX 7 dagar utan medicinen, så hon o mamma börjar få lite panik där nere eftersom att det redan gått en del dagar.. Det är som sagt väldigt viktigt att de får tag på väskan helst nu. Grundis har skickat ner ett expresspaket med extra medicin till henne som vi får hoppas kommer idag.

Sugit läge, och jag tycker att personalen som hanterar borttappade väskor kunde skött det snyggare, speciellt när man säger att det är viktig medicin i väskan som man måste ha NU. O nu vet INGEN vart väskan är. Det är just snyggt.

Inte undra på att man blir bitter?


Jessi

Kommentarer
Postat av: C

:( HMM jadu vi hoppas på de bbäääästa idag faktiskt !" annars jävlar bliiiiire krig !!!!

<3

2011-01-06 @ 13:35:41
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Jag vet att man missar att få med väskor på flygen av olika anledningar, men att TAPPA bort en väska? Det är fan inte okej! Hoppas att medicinen hinner komma fram!!!

2011-01-06 @ 16:30:28
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback