Mormor ska hemsöka mig.

Jaha, då sitter både jag o kissarna här i soffan igen. Linus åkte iväg o jobbade vid 5 som vanligt. Men imorrn är han ledig och då ska vi ut till Linda och Andreas på lite tacos. Ska bli gott, inte ofta vi äter det.

Tänkte jag skulle åkt till a6 en sväng. Är ju så smidigt iom att det är öppet till 20. Men sen kom jag på att det är röd dag idag, så då har det ju redan stängt. Har ju fortfarande kvar mitt presentkort där som jag fick i julklapp. Skulle behöva nya jobbarbyxor samt hårfärg. Ska färga svart igen, det är nog den enda färgen av alla färger jag haft som jag verkligen trivs så otroligt bra i.

Var och bokade tid för min tattuering i förrgår med. Så den 26 ska jag dit och förstöra min kropp ännu mer som en del säger. Framför allt min mormor. Efter den förra sa hon att om jag gör någon mer så är jag inte välkommen i hennes hus mer. Hahaha. Så på juldagen när jag ringde och berättade att jag fått en tattuering i julklapp av mamma och pappa blev det helt tyst i luren.

Vår dialog löd ungefär så här:

- Mormor, vet du vad jag fått i julklapp av Mamma o Pappa?

- Ne, vadå?

- En tattuering...

*helt tyst i luren*

- Hallå? Mormor?

- Neeeee nu får det vara bra! du ska inte ha mer.

- Mormor, det är lika bra att du accepterar detta för jag kommer fortsätta tattuera mig oavsett vad du säger.

- *Suck*... Ja, jag får väl börja göra det.

- Ja, men var glad så länge jag inte gör massa döskallar, djävlar o hakkors.

- Ja då jävlar!! O det spelar ingen roll om du gör det efter jag gått bort för jag kommer o hemsöka dig o ruska om dig!!!!! Det ska du veta!


Hahahaha. Hon är rolig min mormor. För henne är jag fortfarande 13 år gammal ungefär. Inte är det lätt inte. =P

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback