Fuskbyggarna.

Vi sitter och tittar på Fuskbyggarna. Jag blir lite paranoid nu.. haha, nejdå.. Jag känner mig faktiskt väldigt lugn inför bygget. Men jag tycker det är helt hemskt som alla de människorna råkat ut för, och jag hoppas verkligen inte att varken vi eller någon vi känner råkar ut för något liknande. Usch usch. Men jag tycker Martin Timell och Lennart Ekdahl i programmet är helt lysande, de rör verkligen om i grytan. Har ni inte sett det så tycker jag verkligen ni ska se det.

Men nu till nåt annat, vi var nere på en butik som heter badhuset här nere. Där har de den badrumsmöbel som jag så otroligt, mycket gärna vill ha. Jag stod och dreglade lite till över den när jag fick se att de sänkt priset med 20.000:-! Ja, då kanske ni förstår hur dyrt det är. hehe. =P



Här är det. Nu ser man inte riktigt hur underskåpen ser ut, men de är otroligt snygga. Jag vill verkligen ha det, och jag kommer göra allt i min makt för att skaffa det. Även om jag nu måste gå på gatan för det. HA HA!!!


JESSI

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, sket snyggt badrum. Ska bli kul att hälsa på er i huset! Gör jag ett bra jobb med väggen är jag ju lovad middag och söllskapsspel, för att inte tala om vinet (:



2011-01-23 @ 21:21:29
URL: http://lindakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback