Felvriden vecka.

Jag har verkligen ingen koll på vad det är för dag idag eller vad det är för dag imorgon. Jag måste tänka efter en gång extra. Det enbart för att jag jobbade igår. Jag jobbar ALDRIG söndagar så det blev helt fel för mig. Jag vet ju att jag alltid är ledig söndagar och den ledigheten är ett veckoslut. Så nu är det felvridet för mig. Haha.

Hade ni det trevligt över nyår?

Jag hade det jättebra. Åkte ner till Svärmor och åt mycket god nyårsmiddag med henne, Linus och Jens. Vi åt så vi knappt kunde gå. Så mycket har jag nog aldrig ätit. Hahaha. Men tur det, för jag stod mig riktigt bra hela natten. Sen åkte jag hem o klämde på mig min festblåsa. Ja jag fick klämma för jag såg gravid ut med all mat jag hade ätit. Efter att jag fick på mig klänningen begav jag mig ner till bussen och Huskvarna för att gå hem till Camilla.



Jag hade fixat värsta frisyren. Nu ser man ju inte hur det ser ut där bak, men jag hade verkligen lagt ner MYCKET tid på det. Det gör jag aldrig annars. Sen när jag bytte om till klänningen tog jag ut allt o lät det vara utsläppt. Så typiskt mig. Blir så trött på mig själv. Onödig hårtid. Är det någon mer som gör så?



När jag kom såg de ut så här. Gillar verkligen denna bild i profil på Camilla. Hahaha.



Annika tog steget längre och skippade sockerbitarna under läppen o körde på en tampong i näsan ist.



Vi hade väldigt skoj med de där öronen jag och Annika.



Här skålade vi allihopa i champagne på tolvslaget.

Det var en perfekt lugn o rolig kväll. Tack för den allihopa!


Jessi

Kommentarer
Postat av: Linda

Precis som jag då! Iår känndes det som om nyår helt enkelt var överskattat på ngt sätt..



Jätte snygg var du i håret ialf (:

2011-01-04 @ 01:55:33
URL: http://lindakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback