Färg!

Idag har vart en sån dag som vi egentligen inte haft nåt att göra, men ändå haft o göra. Vi har vart på systemet, åkt ut till tomten i ett försök o sätta upp byggskylten o sen har vi städat. Skylten blev ett stort misslyckande så vi får åka tillbaka i början på nästa vecka med ett större artilleri o tyngre verktyg...=P

Sen har jag hunnit med att färga håret.



Mitt älskade svarta o röda. Jag gjorde bara slingor lite här o där, o på nåt sätt får jag alltid till det o bli coolt. Så nu är jag glad o nöjd igen när jag är svart i håret igen. =D

Sen satt jag o målade naglarna inför imorgon innan Linus gick upp idag. Syrran hade pratat om nåt graffitti nagellack så jag köpte o testade det.



Blev rätt coolt faktiskt. Men jag skulle nog tagit rött under ist. Passar ju min hårfärg bättre. =P Får se om jag hinner göra om det imorrn innan sällskapet kommer.

Det är den årliga personalfesten imorrn, det är all personal från båda Scandic hotellen i stan så det blir en del folk. Den börjar runt 5 tiden, så vi är några st som ska ha lite förfest innan. Gosh! Men men, bara att passa på medans  man är ung. =)


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback