Efterlyser!!

Ja ni, jag får ta till plan B ang. min MJ vägg. Linus tyckte att den var snygg, men han gillade inte att hela väggen blir svart. OK. då får jag vika mig och gå till plan B. Jag har nog tom plan Ö så mig går det ingen nöd på. =D
Då gick han med på denna.



Då blir ju rummet ljusare som han vill ha det och jag får MJ på väggen. =) MEN, bilden är för dålig för att göra fototapet. Så då tänkte jag att man kan måla den på väggen. Det blir ju nästan bättre. Men sen kommer MEN nr 2, varken jag eller Linus kan måla. Så jag behöver någon som kan detta.

Kan du måla eller känner du någon som kan? Alla tips tas tacksamt emot. =D

Jessi

Kommentarer
Postat av: Lina

hej. se till att få låna en overhead-maskin-grej... du vet sån lärarna hade i skolan... du jobbar väl på hotell, eller liknande? det brukar ju i alla fall finnas där. så fråga om du kan få låna. sen printar du ut bilden på ett overhead-papper (plastfilm, o dessa kan printas ut på vanlig skrivare). då har du hela "mallen" på väggen o kan bara måla där du ser att det ska målas. lycka till.

2011-01-10 @ 10:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback