Det var kul så länge det varade.

Ligger i sängen och har gjort i över en timme nu i ett försök att sova lite mer. Men icke. Jag är ju supertrött Men kan inte sova mer. Nu är klockan iof rätt mycket så nu är det ingen idé. Har sovit Skit Inatt. Var ju personalfest igår. Vi lekte sjukt roliga lekar, går in på de en annan dag. Sen var det middag och temat var världens hörn. Så städerskorna hade lagat all mat. Det var verkligen super gott och det kom in magdansöser under middagen och underhöll. :) Men min mage klarade inte av den kryddiga maten så jag fick super ont o fick åka hem strax efter 10. Surt var det Men mitt lag vann iaf lekarna så vi fick presentkort på 300 kr var. Skoj! Så nu ligger jag här med ond mage och funderar på om jag klarar av att gå ut i det fina vädret idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback