Det bästa med huset.

Det finns fyra saker som jag verkligen ser fram emot med huset.
Det första är:



En egen tvättmaskin!!! Det ska bli det bästa faktiskt. Slippa släpa allt dessa jävla fyra våningar o tvätta på konstiga tider som man egentligen inte har lust eller tid med. Vi ska ha en svart med. =) Alla vitvaror blir svarta..



Det andra är hel kyl/frys. Nu har vi ju bara halva. Kylen gör inget, för den är aldrig full ändå. =P Men däremot frysen är det jäkla knep med att få plats med allt ibland. O jag svär lika mycket varje gång man får ta i för glatta livet för att pressa in en brödlimpa!



BADKAR!!!!! Fy fasiken vad jag saknar att ha ett badkar, speciellt nu vintertid!! Det vi kommer köpa ser ungefär ut som detta faktiskt. Bada bada bada bada bada bada bada.....=D Fast skillnaden nu är att det blir dyrt o bada varje dag. =P




Och en altan. (gräset kommer nog ta ett tag =P) Jag vill bara kunna gå ut och sätta mig i solen med en bra bok ostörd i solen en sommardag.( i Min hängmatta på ställning som jag ska ha.=D) Samt att bara gå ut o tända på grillen o äta gott. FREEDOM!!


Sen finns det ju massa annat som jag ser fram emot med huset, men just dessa fyra saker längtar jag efter mest faktiskt.

Svar till Sandra: haha klart vi frågar dig först om soffan ;P


Jessi

Kommentarer
Postat av: Sandriiita raaaamooos ? =D

woohooo!!! ja lär säkert få slåss om den! speciellt mot din syster! Men tro mig, im gonna win that battle! hahahaha =) skojja bara!

btw, de där badkaret ser inte så dumt ut heller, =D Om vi inte hittar jobb 1 år efter ramos kommer hem så flyttar vi ner.. eller vf inte hem till er? =D=D=D=D

2011-01-09 @ 22:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback