Call me.



Denna låt är så himla fin. O så bra. Tycker ni ska ta er tid att lyssna på den. Shinedown är riktigt bra, jag fastnade för dom när vi var i Sthlm 2008 för att se Disturbed. Shinedown var då förbandet. Himla bra faktiskt.



Självklart stod jag längst fram på den konserten med. What else? =) Längtar verkligen till Sommaren och första juli då vi ska ner till Göteborg o Ullevi igen för att gå på Maiden. Nu var det länge sen jag gick på konsert så nu börjar jag få abstinens. Jag ska satsa på att stå längst fram denna gång med. Känner jag mig o Linus rätt så kommer vi fighta oss fram till de. =P Måste köpa ny Maidentröja tills dess.

Nu var detta inte alls de jag skulle skriva om. Haha. Jeje, då får jag väl göra ett till inlägg. =)

Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback