Bra intryck? =)

Kanske dags för ett litet inlägg nu. Sitter i soffan med datorn i knät o spelar för fullt från min spotify lista i ett försök att hålla mig vaken. Är så förbaskat trött att jag till och med somnar när jag sätter mig upp obekvämt. Hade igår ett riktigt rövpass igen. Eller ja, det var ju två pass egentligen. Jag gillar verkligen att ha två jobb, speciellt omväxlingen. Men varje gång jag jobbar på Elmia jobbar jag oftast på Scandic samma dag, så då blir det 17 timmars arbetsdagar.

Jag är inte gjord för att vara uppe nästan ett dygn och jag behöver mina 8 timmars sömn för att vara pigg o hålla uppe mitt tempo. o inatt blev det väl inte mer än 4 timmar, så jag ska nog gå o lägga mig snart. =P Just nu är det Promotion Expo mässa här nere, det är en inköpsmässa. Det bästa jag vet att jobba är faktiskt mässor. Jag älskar de folket som kommer, den stressen, det springet, tempot.. allt! Då är jag i mitt esse!

Igår blev jag speciellt glad när jag kom till ett bord o de jublar bara för att jag serverar dom o de säger: "Du serverade oss förra året med, fasiken vad kul. Du e ju grym" Det är himla kul när gäster kommer fram och kommer ihåg en från föregående år. Jag gör nog ett bra intryck och ett bra jobb. =) Jag hade så kul med de gästerna (i år igen) och när de gav mig notan sa de "Tamefan Jessica, du gjorde det i år igen!"


Det är just av denna andledning som jag aldrig skulle klara av att stå i en affär eller sitta på ett kontor. Jag säger som min chef Elin på Elmia sa om mig o Jocke "Du o Jocke, ni e ju sånna som bara kör på tills ni stupar, det är helt otroligt"


Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback