10 år.

Fick med posten hem en inbjudan om klassåterträff från gamla 9G. Det var lite som ett slag i ansiktet för helt plötsligt kände jag mig jättegammal. Hahaha. Ja, jag har åldersnojja. =P Det är alltså 10 år sen som vi stod där i stjärnholm o sjöng avslutningsvisor. Eller som vi gick på avslutningsmiddagen.

Ja jag får se om jag går. Det beror nog lite på vilka som anmäler sig. Men det vore kul om Pearn, Sara och Maria ville gå. Var ju några år sen sist vi träffades alla 4. Hittade lite bilder häromdagen när jag rensade garderob från min 16 års dag när de tre sov över hos mig. Det var alltid en massa skratt.

Jessi

Kommentarer
Postat av: Catrin

Japp ringarna är ställbara =)

Maila om du är intresserad!

2011-01-21 @ 21:47:16
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback