Wii!

Idag har vi haft en riktigt slapp förmiddag, en sån förmiddag som är så otroligt skönt att ha ibland. Vi har bara ätit godis o spelat wii i stort sett. Lennart var förbi o hämtade vår micro som han köpt, så nu har vi blivit av med den. Det ska nog gå bra utan micro, vi använder den inte så ofta ändå. =P

Vi spelade bowling på wii:t förut.


Han tar i så dant när han spelar, ser så kul ut. Men jag tror inte jag ser så snygg ut heller när jag bowlar för den delen. =P Jag var nära att sätta mitt rekord förut, hade två kast kvar. Då kommer min ena söta lurviga katt o sätter röven mot konsolen o kommer åt reset knappen, så att allt börjar om. SUCK!

Sen ville jag inte spela mer så Linus får spela själv.


Men nu står han o spelar bordstennis. =P Rätt kul med wii när man inte har så mycket att göra och inte vill göra så mycket. =P

Jag ska köra ner Linus till O'learys om en timme sen ska jag åka o jobba bankett vid 5. Jobbar till 01 så får se om Linus o grabbarna är kvar nere på stan. =P Kommer nog vara rätt trött nu när jag inte jobbat på en vecka. Har ju vart dålig hela veckan. Men jag är ledig imorrn så det blir nog bra. =)


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback