Varför bloggar du?

Jag började blogga för ca 2,5 år sedan. Anledningen till att jag började var för att mina nära o kära som inte bor i närheten av mig skulle få vara delaktiga i mitt liv och hänga med lite om vad som händer. En del av mina vänner har också en blogg som jag följer. Det känns  så kul att få vara "delaktig" i deras vardag. Man har inte alltid tid att prata heller. En del jobbar skift, en del har fullt upp med barn och jag jobbar så mycket som jag gör o de tider jag gör, plus att jag har fullt upp med huset.  Då tycker jag det är bra att blogg finns.

Men något jag stör mig på är de som har en blogg ENBART för uppmärksamhetens skull. Attention whores..Sånna som blir rent av sura för att man inte får kommentarer till varje inlägg. Sånna som hotar att sluta blogga för att de inte får tillräckligt med kommentarer. Alltså jag vet inte, men bloggar man inte av fel anledning då?

Visst jag tycker det är jättekul när någon kommenterar. Det gör jag, men jag blir inte sur eller upprörd om ingen har kommenterat. Jag tittar på läsarantalet och jag blir jätteglad av att se att jag har så många läsare som jag har. Är det inte det man ska vara glad för?

Har man inte sin blogg för ens egen skull?


Jessi


Kommentarer
Postat av: Pearn

HAHAHAHAHA, jag tror att vi har läst samma blogg.. Man kan ju inte säga mer än SUCK åt det! :)

Hoppas allt är bra med dig och att allt rullar på som det ska med huset! Pussåkram!

2011-02-12 @ 15:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback