Underbara gåvor.

Jag har de finaste o bästa vänner man kan önska sig. Jag är så otroligt glad över alla mina vänner, även om vi inte hörs av så ofta så vet jag att de finns där. Två av mina vänner har skämt bort mig denna vecka.
Först ut var Mariana som i veckan gav mig en present bara sådär.



Detta fick jag för att jag vart så duktig med rökningen. HUR gulligt är inte det? Jag blev verkligen jätteglad. Det är verkligen snällt. <3 TIIIIIGEEEEERRRR!

Sen igår efter jobbet så kom Sebbe hit och vi hade en spelkväll. Med sig hade han presenter till mig. =D Han var i egypten runt jul så han hittade lite gåvor till mig.


En keps, t-shirt och en spegel i Ed Hardy. omg omg omg omg!!!



Spegeln. Jag vet inte om jag kommer våga ha den i väskan. Är rädd att den kommer gå sönder. Sååå Fina saker.

Jag blir verkligen jätteglad när folk ger mig presenter. Jag uppskattar verkligen allt jag får. Det kan jag tacka mina föräldrar för. Det är dem som lärt mig uppskatta och bli glad för det lilla.
Jag har verkligen blivit bortskämd denna vecka. (I love it=))

TACK så jättemycket Mariana o Sebbe. Love love love. <3


Jessi

Kommentarer
Postat av: peanut

det var du ju helt klart värd!!! <3

2011-02-15 @ 00:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback