Tröttmössor.

Varje dag som vi har kommit hem från tomten har jag ramlat i soffan o dött..typ.. Värst var nog igår kväll. Då var jag riktigt dålig. Det är ju inte det bästa att hålla på där ute när man är sjuk. Men vad ska man göra? Det måste ju göras. Det har bara vart att proppa i sig en jäkla massa piller o ge sig ut för att sen bli ännu sämre på kvällen. Antagligen därför jag inte är frisk än....bläää



Linus smygfotade mig o Putte idag när vi hade kommit hem o totalt slocknat på soffan. Jag låg där med leggings, tjocka joggingbyxor, ett Linne, långärmad, jättetjock huvtröja, två st värmekuddar som ligger under filten, en filt o en varm hund.

I hate being sick...

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback