Som Hund och Katt.

Har ni sett den filmen? En barnfilm. =P handlar om att hundar och katter förklarar krig mot varandra, ungefär så är det här nu. Haha inte riktigt kanske, går förvånansvärt bra faktiskt måste jag säga. För er som inte hängde med så är jag hundvakt denna helg åt lilla Putte och jag har sen innan två katter som inte är hundvana.

Putte däremot är kattvan och tur är väl det för annars skulle det nog vara krig här. Putte struntar ju i katterna och går undan när de fräser till. O de fräser bara när han kommer inom en linjals avstånd ungefär.



När Putte kom var han så exalterad så han fick bli instängd i vardagsrummet till en början. Det såg rätt kul ut när han och Fling satt och glodde på varandra. =P



Putte gick rätt nära Fling sen när vi släppte ut honom utan att hon fräste och slogs. Hon reste bara lite ragg. =P Molly gick o gömde sig under sängen o där har hon setat nu i 3,5 timme. Riktig chicken är hon. =P

Men de vänjer sig tror jag. Nu måste jag ut med Putte, han börjar bli lite trampig. Linus har tagit nya bilder från tomten. Bloggar om det när jag kommer tillbaka.


Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback