Skillet.




Sitter o Lyssnar på min spotifylista. Denna låt med Skillet tycker jag faktiskt är rätt bra. Hero. Men jag tycker inte riktigt hans utseende passar ihop med hans röst. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, eller så är det bara så att man får för sig att en person ser ut på ett visst sätt genom att bara höra rösten. Annars är de rätt bra Skillet, synd bara att Bandit har tjatat ut låten Monster, men så är det ju tyvärr med radio.

Jag ska nog köpa deras skiva som jag kan ha o lyssna i bilen på. Jag har väldigt mycket skivor i bilen, men jag gillar att ha lite valmöjligheter. Speciellt om man åker lite längre. Köpte två nya skivor för några veckor sen. Papa Roach och Marilyn Manson. Mediamarkt är ju så bra med att de har de flesta skivor man söker. De har ju en rätt stor hylla med bara Metal/Alternative musik. Brukar alltid ta ett varv runt den hyllan varje gång vi är där.. Men Skillet nästa då.

Jag är inte den som laddar ner. Jag gillar att ha original! =)


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback