Rosa?

Linus inhandlade sig ett par ordentliga arbetsbyxor nu i veckan. Det är ju rätt mycket som ska göras med huset, målas invändigt och undvändigt, lägga golv, tapetsera, bygga altan osv. Då vill man ju ha ordentliga kläder som det inte gör något ifall det kommer målarfärg lr nåt annat på. Så jag funderar på att köpa mig ett par osså.



Kanske ett par sånna? Jag är egentligen emot rosa och det är en färg jag varken tycker om eller klär i. Men det skulle va coolt att ha dessa. Sen ska jag trycka en tröja där det står "Arbetsledare" och två streckgubbar varav den ena piskar den andra på ryggen. HA HA!!

Man måste ju göra det lite roligt. =P


Jessi

Kommentarer
Postat av: tina

haha. tyckte dom var snygga. ((: såna måste jag ha sen. (;

2011-02-06 @ 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback