Pics Pics Pics.

Jag har egentligen inte så mycket att skriva om just nu för tillfället, för det känns som om att jag har smörkola i huvudet. Skulle behöva vila lite innan jag ska tillbaks till jobbet för det andra passet idag om en timme. Men jag tror jag blir tröttare av det. Jag kan lägga upp lite bilder jag tagit nu på eftermiddagen.




När jag kom hem från första arbetspasset och skulle sätta mig i lugn o ro så kom Molly och krävde uppmärksamhet. Inte flyttade hon på sig heller...

 

När hon väl flyttade sig satte hon sig på bordet och började tugga sönder mina blommor. Fast denna var faktiskt en fin bild på henne innan molly the förstörare kom fram.



Mina fina blommor jag fick igår, jag är så sjukt nöjd över min kamera. Tycker den tar jätte bra bilder.



Linus kom hem med en träbit till kissarna.



Som han gjorde en liten klöspelare av. Detta är för att katterna ska sluta klösa på mina tapeter! Jag ska även åka en sväng till djuraffären... moahahahaha!

Ne nu är jag trött, jag tror jag ska vila lite ändå. Ciao!

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback