P-fest!

Kom på att jag inte lagt ut bilder från P-festen i lördags. De bilder jag hann ta innan jag åkte hem rättare sagt.



Vår traditionella badrums bild som vi alltid tar innan vi ska iväg. Alltid typ 2 min innan taxin kommer me. haha!



Vi är en del folk på de båda hotellen.



Städerskorna hade lagat all mat. Det var verkligen supergott o de hade gjort ett jättebra jobb. En eloge till dom!



Mitt under middagen så sattes musik på ppå hög volym och en magdansös kom in o underhöll.



Fin bild på Annika. Hon är den bästa kocken på Scandic. =)



Bella o Robban. Så söta så. =)


Sen tog jag inte så många fler bilder faktiskt. Synd att jag inte tog under tävlingen. Men det kommer fler tåg hoppas jag. =P



Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback