Lilla Fnaskis.

Jag brukar kalla Putte för fnaskis, fråga mig inte varför eller vartifrån det kom. Men nu börjar han reagera på det.  haha.



Putte är en blanding mellan Amerikansk Cocker Spaniel och King Charles Spaniel. En Spaniel är han allt, för gladare hund får man leta efter. =)  Han ska bo hos oss hela veckan nu. Jag skulle ha honom nästa helg med, så då sa jag att jag kan ta honom hela veckan så slipper han åka fram och tillbaka och bli förvirrad.
Plus att katterna vänjer sig snabbare om han är här hela tiden.

Han var med oss upp till Oxelösund, och jisses vad han har lekt där. Han charmade ju allt och alla som han träffade på så alla ville ju leka med honom hela tiden. Han är två år gammal och fortfarande väldigt valpig, både i ansiktet och till sättet. =) Söt är han iaf.


Ne nu ska vi äta lite frukost. Vi var ute på morgon promenad vid 07.30, sen gick vi o la oss i sängen o slappade lite framför tv:n tills nu.

Jessi

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, jag har alltid kallat han Putte Fnask, vet inte heller varför. Det bara är så! Hörde Mulles bästis har flyttat till er nu, eller? Hoppas Mulle får komma och hälsa på som innan! Och kanske får Husse, matte och Devil också följa med någon gång! (: Saknat dej på bloggfronten, en sisådär tusen inlägg från dej per dag skulle inte vara fel! Hoppas allt går bra med huset, ser fram emot när de börja byggas nu! PUSS

2011-02-23 @ 12:59:20
URL: http://lindakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback