Jag kan själv!

Min dator har vart sjuk. Hade en massa virus o den ville inte riktigt hänga med som den skulle. Den mådde inte alls bra faktiskt. Jag har noll koll när det gäller datorer, jag vet vart man stänger av o sätter på i stort sett. =P Mer än så blir för avancerat.

Men jag lagade min dator (nästan) helt själv. Jag skulle även installera ett antivirusprogram. Linus har ju Norton på sina och man kan ha samma skydd till tre datorer. Jättesmidigt och det är ju inte så svårt. Men det blev svårt eftersom att jag inte har någon cd-rom enhet till min dator. Jag har ju bara en pytteliten blå liten sak som knappt väger ett kilo. Då blev jag lite konfundersam. Men där kommer Norton in o de är super. Jag loggade in på deras chat och pratade med en kille som sa hur jag skulle göra.

På så sätt fixade jag det själv. woho! Känner mig som ett riktigt datageni. =P




Så nu är min dator pigg o glad igen.


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback