Gjutning av Garageplatta.

Idag har arbetet av garageplattan startat. Jag tog en massa bilder så jag lägger upp alla här. Kommer bli ett rätt långt inlägg. =P



Isoleringen och armeringen på plats.



Grabbarna som gör jobbet posar så fint. =) Helsköna typer. Förutom att de spelar Magnus Uggla, jag sa att de inte fick göra det på min tomt. =P



Den "lilla" jordhögen som ligger i bakgrunden har de förra killarna lagt på grannens tomt. Väldigt osmart om man frågar mig eftersom att grannen ska påbörja sin grund på måndag. Som tur är så har vi otroligt snälla vänner som har det vi behöver för att lassa bort det. Och jag lyckades hitta ett ställe som vi får dumpa av det på. Så på lördag ska vi köra bort det.



Grannens betongfundament och Cellplast har redan kommit. Skönt att det inte bara är vi som är igång med byggandet. Och Grannen längst ner till höger börjar osså snart med sitt.

 
En del till Huset har redan kommit!!!! =D


Jag åkte iväg en sväng och när jag kom tillbaka hade betongen kommit.




De planar ut den så fint så. =)

Får se om jag tar några fler bilder sen igen när vi åker ut eller om det är för mörkt..

Nu är det bara 5 dagar kvar tills huset kommer. =D

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback