Före o Efter bilder.

Satt och tittade genom lite bilder jag har på datorn. Jag har hur mycket bilder som helst på datorn som jag skulle bli helt förkrossad över om det försvann. Som tur är har jag det mesta på en extern hårddisk. Dags o göra en överföring snart igen, var ett tag sen. Men det jag tyckte var lite kul var bilder på lägenheten. Vi har ju gjort om lite sen vi flyttade in i detta och det var kul att se. =)

Så jag tänkte dela med mig lite.

FÖRE:


Jisses så det såg ut där inne. Själva badrummet är ju inte så fint enligt mig, och det var ju inte bättre med våra möbler.

EFTER:


Vi åkte till Ikea en sväng o vips så blev det lite bättre. =)

Det tredje rummet gjordes även om.
FÖRE:


Jaaa inte tyckte jag om det då iaf.

EFTER:


Vi tapetserade om o köpte en vit skänk. Fick bort den där "tonårsrum" känslan lite.

Vardagsrummet har även fått sig ett lyft.
FÖRE:


Tresists lädersoffa plus fåtölj byttes ut.

EFTER:


En ny soffa, matta o vardagsrumsbord. Vardagsrumsbordet är jag än idag inte nöjd med. Men det är svårt att hitta stora o i den höjden jag vill ha i dagens läge. Allt ska ju bara vara design...

Sovrummet har fått sig en ansiktslyftning med.
FÖRE:


Det var hemskt. De garderoberna var skitsnygga i gamla lägenheten då det var mycket större och högt i tak. Men inte i denna.

EFTER:


Det kändes lite större än innan.

Jag längtar till huset, där får man göra lite som man vill. =) Då blir det andra bullar. Men det var kul o titta på vad vi gjort under dessa tre år i vår lilla lägenhet. =)


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback