Extrema Samlare.

Sitter och tittar på Extrema Samlare som går nu på Tv3. Har ni sett det? Jag blir helt chockad och rent av äcklad när jag ser det programmet. Det övergår mitt förstånd att man kan leva så, framför allt låta sina barn leva så. Och bli sjuka på kuppen. Jag förstår inte hur det kan gå så långt att man har ett helt hus fullt med skräp, smuts, bajs, damm, mögel m.m. Speciellt inte om ens barn blir allvarligt sjuka av det.

Jag läste på en annan tjejs blogg om ett avsnitt av extrema samlare som jag missat. Där samlade kvinnan även på djur, framför allt katter. När de rensade upp hittade de detta:



De hittade mumifierade katter under allt skräp. Hur f*n kan man plåga människor och djur på detta sätt? Jag blir så arg när jag ser sådant.



Ja jag finner inga ord. Men man kan ju inte må bra i det? Och det måste ju verkligen vara otroligt starkt tvångsmässigt om man prioriterar detta före sina barn och djurs hälsa. Och sin egen...

Vad tycker ni om detta?


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback